.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت وام300میلیونی به اعضای شورا شهر

در پی صحبت‌های نماینده شورای استان در هیات حل اختلاف استان کرمانشاه مبنی بر تخلف اعضای شورای شهر در اخذ وام 300 میلیون تومانی، نایب رییس شورای شهر کرمانشاه دریافت این وام را کاملا قانونی دانست.

محمدنبی کمری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ تخلفی در دریافت وام 300 میلیون تومانی از سوی اعضای شورای شهر کرمانشاه صورت نگرفته است، گفت: این وام بصورت مضاربه و با سود 15 درصد و بصورت کاملا قانونی دریافت شده است.

کمری تصریح کرد: دریافت این وام برای هر فرد واجدشرایطی امکان پذیر است و افراد می‌توانند با داشتن یک سند ملک این وام مضاربه‌ای را دریافت کنند.

نایب رییس شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر 14 نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه این وام را با سود 15 درصد دریافت کرده‌اند و هیچ گونه تخلفی در زمینه دریافت این وام رخ نداده است.

کمری در خصوص صحبت‌های نماینده شورای عالی استان در هیات حل اختلاف استان کرمانشاه مبنی بر تغییر حساب سپرده شرکت پارکبانهای کرمانشاه به حساب جاری برای دریافت این وام، اظهار کرد: چنین چیزی صحت نداشته و شورا در این زمینه هیچ دخالتی نداشته است.

نایب رییس شورای شهر کرمانشاه یادآور شد: تمام مصوبات شورا برای تائید به فرمانداری کرمانشاه ارسال می‌شود و در صورت بروز هرگونه تخلف، فرمانداری باید آن را در اسرع وقت اعلام می‌کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.